"jag vill varna känsliga läsare...."

Aaaaaah man kan ju fan bli rasist för mindre ( hoppas ingen tar illa upp nu) men fy satan i gatan va trött jag är på att höra "halva pris???" "Halva pris på allt??" "Finns räa på denna" "Varfor inte halva pris denna jacka??" "Va den kosta??" "Hur mycke dä bli halva pris??" "kommer sänka mera denna tröja??" "Inte halva pris denna?? Då inte ha det...."

Samanfattar detta med ett enda ord IDIOTER!!!!!!!

Hmm ja annars hadet väl inte hänt så mycket i mitt liv dom senaste dagarna.... Mammsen & pappsen kom hem från tahiland i natt!!! Känns underbart att äntligen kunna ringa & tjata med dom när jag har tråkigt hihi!!
Jag fick även min nya klocka idag som jag beställde på Tax Free!! Den är såå fin såå fin! Tack pappa för att du kom förbi med den på jobbet idag!

Nu sitter jag här i min ensamhet & bara njuuuter av tystnaden!!! Lovely!!

Spana in min älsklings crosscartsida förresten: www.hjelmmotor.se

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej :) Har ni tid att ses i helgen?

2010-01-21 @ 21:50:08
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha förstår vad du menar, dom kan vara skit jobbiga! Haha!!



Jo han fick verkligen till ett moment där..Haha

Ja men verkligen, det blir ju ett allt för stort glapp mellan träffarna..Är du ledig någon dag nästa vecka? Jag har bil på tisdag så är du ledig kommer vi gärna och hälsar på er?! =)

2010-01-22 @ 19:59:26
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, det går bra vad jag vet :) Ska höra med karln. Är Micke hemma också?

2010-01-22 @ 22:08:26
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback