2010!!

Jössös jag vet inte var jag ska börja egentligen.... det har hänt en hel del sen sist!

Dagen före nyårsafton blev det en utflykt till Gbg, närmare bestämt Lek & Buslandet, med våra kära vänner Anthon, Angi & Johan!! Det va sååå lyckat!! Jag vet inte vem av oss som hade roligast, hahaha!!! Det är verkligen nåt jag rekomenderar att göra!! Efter nästan 3 timmars lek & bus tog vi en snabbis på Ikea på vägen hem!


Väl hemma igen blev det pizza hos oss & när pluttarna somnat blev det lite alkohol, sällskapsspel & en jäkla massa tjat som vanligt!!!! Alla var dock rätt trötta efter dagens bravader i klätterställningar & ruschkanor! Runt 1 kom vi i säng allihop ( vi hade nämligen en sleepover), & kl 6.30 vaknade sista personen (Micke såklart) & sen va det full rulle här hemma på nyårsaftons morgon!!!


På eftermiddagen begav vi oss till Uddevalla för att ta en fika hos mammsen & pappsen!! Harry stannade sedan kvar där & jag, Micke & Gizmo åkte vidare till nyårsfirandet hos Anders & Theres!!!Som vanligt blev det trerätters, superdupergod mat, alkohol & sällskapsspel!!! Trots att dom bor ute i skogen så var det massor med raketer som vi kunde beundra från deras köksfönster!!


& sen va det ett nytt år.....vi började det nya året med att hämta våran älskade prins & åka hem för att få årets första fikabesök, nämligen Nisse med familj!!! Alltid lika trevligt, synd bara att Harry missade alltihop.... han sov som en stock!!
När prinsen vaknade igen åkte vi till A, A & J för där bjöds det på tacos!!! Vi hade inte tänkt stanna så länge eftersom det varit så mycket de senaste dagarna....men klockan blev nog 8 i alla fall innan vi kom hem!! Bättre vänner finns inte!!

Idag var det dags dör mig att gå till jobbet igen.... men det blev inte långvarigt! Jag ahr kännt mig lite småförkyld sådär men i dag när jag kom till jobbet kunde jag knapt prata.... kunderna hörd ju nästan inte va jag sa, så när alla andra fått sin lunch fick jag bege mig hemmåt till varmt te med honung!!
Det har blivit lite bättre nu men jag riskerar inte att behöva gå hem imrogon ingen... så det blir en lugn dag i soffan för mig i morgon med stängd mun!!

Kvällens biobesök va redan bokat, Avator, så det blir det ändå....man ska ju trots allt hålla käft på bion!!

Hoppas ni får ett bra 2010 allihop!!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

inte konstigt att du tappade rösten, du som babblade så =)

2010-01-02 @ 22:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback