Shopping, böldpest, middag & bio!!

Haha japp, allt det på samma dag!!
Böldpesten kan förklaras enkelt med att stackars Johan fått någon form av inflamation i nån körtel, vilekt gjorde att hans vänstra kind såg dubbelt så stor ut som den andra----

Vi fick köpt en hel del saker igår .... allt & inget kändes det som vi fick med oss hem!!

Harry blev jätteglad för sin present, ett bilgarage & massa småbilar:



På kvällen åt vi på Mamma Mia innan det va dags för Snabba Cash!
Jag tyckte faktiskt inte att filmen va någon höjdare... det kan visserligen bero på att jag va så fruktansvärt trött efter en heldag på Ullared! Jag somnade faktiskt till på bion, haha pinsamt...

Men vi hade verkligen en kanondag med våra underbara vänner!!!! Det blir säkert fler turer dit tillsammans med dom! (om jag & Angi får bestämma i alla fall)

Så här såg mina pojkar ut i förmiddags:


..... soffpotatisar... sådan far sådan son!!!!

Micke har åkt till dk, Harry sover & jag har precis tagit mig en härlig dusch!!
Nu blir det soffan, en bok & mys med vovven!!!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Ja men visst vi kommer :D När vill ni ha dit oss? :D

2010-02-08 @ 10:08:23
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback