Pissdag....

Usch fy blää vilket dåligt humör jag är på idag... jag har ingen lust att göra nånting & snön bara fortsätter att ösa ner dessutom..... det gör ju inte direkt denna dagen bättre!!!

Inte fasen har dom hört av sig från Tre idag heller..... i måndags sa dom nämligen att min Iphone skulle finnas i min hand senast på onsdag.... Alltså IDAG!!!! Men inte tt pip har man hört än....... Visserligen är det ju några timmar kvar på denna dagen, men ändå!!!!!!!!!

Hade jag inte haft Harry & Gizmo så hade jag bara dragit täcket över huvudet & stannat där tills imorn........ Men men har man en liten sötfis & en gosegris så har man...... Det är bara att gå upp & gilla läget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback