Onsdag!

Usch jag är egentligen för trött för detta känner jag nu när jag börjat skriva.... det får bli en kort uppdatering!!

Min älskade lillfis har tydligen inte varit sig själv riktigt idag på dagis, men han har inte haft nån feber & ätit & sovit som han brukar.... men annars varit olik sig! Alla kan ju ha dåliga dagar... jag hoppas att snutten inte håller på att bli sjuk!!
Nu sover han så gottit i sin säng i alla fall!!! Dagens dåliga humör kan ju förstås ha berott på att jag va tvungen att byta hans sängkläder kl 02.11 i natt för att han troligtvis tagit av sig pyjamas & blöja redan innan han somnat.... & sen naturligtvis kissat ner hela sig & blivit kall & vaknat.....
Två timmar senare, alltså 4.15 tyckte ah att det va dags att gå upp & leka......*gäääääsp*

Dom ska ha maskerad på Harrys dagis nästa onsdag!!!!! Någon som har något bra förslag på vad han ska vara??

Det va grymt segt att gå till jobbet idag efter fem dagars ledighet.... men när jag väl kom dit va det riktigt roligt!!!!!
Imorn är jag dock ledig igen & då är det bokrea som står på schemat.... om nu inte plutten är sjuk förstås!!!

Soffan & boken väntar!! Hej svejs...

Kommentarer
Postat av: Faster

Ja tycker definitivt Tiger i Nalle puh eller batman! De finns ju så mycke man kan klä ut barnen i :) Eller ett jätte äpple! eller spiderman! Eller en riddare för han har ju hästen! :) eller en turtels, eller en.... (idéerna flödar, bäst ja slutar :))

2010-02-25 @ 09:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback