Min lilla mamma....

....usch va hjälplös man känner sig när nån man älskar har sååå fruktansvärt ont & man inte kan göra nånting för att lindra det.... Puss mamma, vi tänker i alla fall jättemycket på dig allihop!!!

Dagen har i alla fall varit bra för övrigt!!! På förmiddagen åkte vi pulka med Linda & lekte lite i snön!! Efter det va det mat & nanetime för herr lillplutt!!
Linda stannade kvar & åt lunch & tjatade lite!!!

När tuppluren va slut va det dags för en promenad till Emilia & Alvin för lite bus, lek & fika!!! Emma & Melvin kom oxå dit!! Jätteroligt att träffas, det va så länge sen sist..... jag hinner liksom ingenting nuförtiden, haha!!!

När vi kom hem igen fick harry ta ett efterlängtat bad med alla sina ankor!! Sen fick han välling & tittade lite på tv innan det va läggdags!! Min älskade prins, va skulle jag göra utan dig?!

Micke är troligtvis stupfull vid det här laget eftersom att han va på god väg när han ringde vid tvåtiden på eftermiddagen..... ja det är tydligen så man gör på en dansk teambilding, hahaha.... det ska bli intressant att se när han kan köra hemmåt imorn!!
På tal om imorn så ska morfar komma hit & passa Harry medans jag är på personalmötet.... det går nämligen magsjuka nu på Harrys avdelning & det kändes ganska meningslöst att ha honom där bara för mitt möte på två timmar & sen kanske hela familjen skulle ligga i magsjuka resten av helgen.....

NU ska jag ta en varm härlig dusch & sen blir det soffan!! Ska spana in den nya vampyrserien som börjar kl 20.00!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback