Inte så mycket....

....som hänt sen sist faktiskt!
Hmm... ja jag jobbade en sån där kort dum meningslös dag idag, 12-17... Visserligen så blev det ju en hel del skratt idag med mina kära kollegor! Arbetsstyrkan har även utökats f o m idag...ingen mindre än Jennie är tillbaka från mammaledigheten!!!!!
Efter jobbet hela familjen ut till Åsaka för lite för tidig födelesdagsfika med svärisarna!! Vi missar nämligen kalaset på lördag eftersom vi ska till underbara Ullared med Angi & Johan!!! Längtar sååå fruktansvärt, det ska bli skitroligt!!!
Hmm ja efter lite fika, tjat & pianospelande (Harry) så fick vi bege oss hemmåt i snön för att lillen va trött & grinig! Det kan man ju förstå efter en hel dag på dagis med Anthon!

Nu ikväll har vi haft telekonferens med Angi & Johan.... haha ja jössös.... liiite rörigt blev det, men väldigt roligt!! Ett trevligt tisdagsnöje helt enkelt!!

Nu ska jag krypa ner i sängen & välkomna John Blund!!
Imorn ska jag nämligen va fotograf, wiiiiii!!!!!!!!!!! Jättejätteroligt!!!

På eftermiddagen blir det troligtvis en sväng till Överby med familjen för att inhandla ett par nya vinterkängor till Harry-plutt!!! Dom han har nu verkar inte hålla ifrån sig vätan speciellt bra.... & det verkar ju saom att den här förbannad snön har tänkt att stanna ett tag till.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback