´Har inte orkat....

.... det har som vanlgit blivit långt mellan inläggen här, men det har varit så mycket nu det sista!!!

Min älskade mammis är i alla fall på bättringsvägen!!! Saknar dig nåt enorm ska du veta..... att bara kunna ringa & snacka massa skit när jag har tråkigt.... men men bara du mår bättre & bättre så är jag glad!!!!

Jag har jobbat hela helgen med mina underbara!!! Det blev även trerätters hemma hos mästerkocken Jennie & Melodifestival med brudarna i lördags!!!! Kanongott varé & apmätta blev vi!!!!!

Igår när jag kom hem från jobbet va det fullt kaos här hemma eftersom fam. Anthon va här & skulle äta tacos med oss!!! Lika trevligt som alltid förstås!!
Även idag blev det en date med dom, en semlekransfika, mmm mumma!!! Annars har det inte hänt nånting idag. Jag & Harry har varit lediga från jobb & dagis, men imorgon är det back to bussines...

Näpp.... nu blir det inte mycket mer skrivet här, & inga bilder hade jag heller tyvärr....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback