Underbara dagar!!

På julaftons morgon kom mina föräldrar hem till oss & åt julfrukost!! Supermysigt.... sen kom även tomten & hälsade på på förmiddagen!!! Harry va lite skeptisk först men sen fick tomten till&med en kram innan han va tvungen att gå vidare till alla andra snälla barn!
Massa bus & mys blev det & Harry va verkligen överlycklig över sitt garage som tomten kom med!!

Eftermiddagen spänderade vi i Åsaka med Mickes släkt!!
Massor med mat, godis, skratt & julklappar!!! Självklart kom tomten även på kvällen & denna gången hjälpte Harry gladeligen till att dela ut julklapparna!!

Juldagsmiddagen stod vi för här hemma & jössös vilken kanondag det blev!!! Efter mat, kaffe & godis hos oss gick vi allihop en promenad till familjen Hansson i vintermörkret för att dricka glögg & äta ännu mera julgodis!!

Annandagen va vi så rastlösa så vi åkte en sväng till Leklandet!!!! Harry verkligen äääälskade det (det va ett tag sen han va där....). Även Wilma va med i bollhavet, stuttsmattan & åkte till&med rutschkana!!!

Idag har i varit på Överby & spanat in rean lite granna!! Men det blev inte mycket shopping alls... men jag fick i alla fall köpt mig en ny skötväska!!!!

Näpp nu ropar min lilla älsklingssessa på mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback