Sååå...

Då va headern äntligen tillfixad med lite nya fräscha bilder!! Orkade inte lägga nån större energi på det så jag använde samma mall som innan....

Idag har jag haft en riktig myyspyys dag!! Har verkligen bara njutit av livet & inte gjort massa tråkig städning eller annat bröte!!!

Imorgon bär det av till Gbg!! Först till Lek & Buslandet tillsammans med familjen Karlsson/Lundqvist & på vägen hem blir det IKEA för att bland annat köpa två köksstolar till!!! (vi fick fyra jättefina i julklapp av mina svärföräldrar)
Tror dock att det kan bli ganska kämpigt att åka till IKEA med Harry efter att han röjt runt med ANthon på lek&buslandet.... men men det är bara att hoppas på det bästa!!

Micke är på mellandagscuppen & barnen sover så jag tänkte gosa ner mig i soffan & läsa en bok!!

Förhoppningsvis kommer jag ihåg att ta lite bilder imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback