Julkort.....

Hahaha ja det va inte lätt att få nåt fint julkort på båda mina barn....men jag lyckades få ett rätt så bra till slut!!

Här har ni tomtenissen....



....& tomtesessan!!


Kortet jag kommer använda lägger jag inte ut här nu!!

Igår när Micke jobbat klart gick vi till pulkabacken hela familjen!!! Underbart! Harry va på toppenhumör & vi hade hur roligt som hellst!!

Idag skulle jag egentligen vart hos tandläkaren, men han va sjuk.....Åååh så ledsen jag blev för det, haha!!'
Så istället gjorde jag lite julgodis & bara myste med lillan!!

Nu är Micke & Harry hos farmor & farfar... lungt & tyst här hemma nu alltså!!

Imorn blir det lunch på överby med Marie & Angelica!!!! Lööövly



Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa det är INTE det lättaste asså.! haha. Specielt inte när båda vill åt varsitt håll.! ;)

Men söt som socker ä dom iaf. :D

2010-12-12 @ 21:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback