Granen är påklädd=P

Jepp idag fick vi hämtat våran gran & nu på eftermiddagen blev det påklädnad *ler* av granen & självklart lyssnade vi på julmusik!!! Familjemys på hög nivå måste jag säga & resultatet blev inte så pjåkigt!!!

Harry är dessutom helt feberfri & kanonpigg så det blir en sista sväng på dagis imorgon för hans del!!!!

Själv tänkte jag kanske ta en snabbis till Överby imorgon förmiddag.... måste bl a till apoteket & höra om det finns nån allergitablett man får ta när man ammar.... Julaftonen kommer annars bli ett litet helsike för mig.....


Mammas lilla ängel:




Just det ja, idag fick jag mitt första brev addresserat till Kajsa Hjelm!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback