Nä nu får jag ta tag....

...i mitt liv lite.... hahah eller liv & liv.... i min blogg rättare sagt!!

Hela förra veckan va det bara köksbyte som gällde & nu är det mesta färdigt!!! Jag är sååååååå superdupernöjd!!
Harry har varit med & skruvat ihop skåp & massa annat... Han har faktiskt varit förvånansvärt snäll & duktig min lille snickare!! Haha men han har även agerat skyddsombud, "siktigt mamma, siktigt" "Akta pappa, siktigt" hihihi han är så söt så!!!
Igår kom dock farmor & farfar & räddade honom från köksbygget.... det va väldigt uppskattat från båda håll eftersom han tröttnat på att inte få så mycket uppmärksamhet vilket är fullt förståligt efter en hel vecka!!!
Han hade "mester" hos farmor & farfar!!!!
Så igår kväll bestämde vi oss för att faktiskt lämna köket & spelade minigolf med Erica & Andreas!!! Skitroligt verkligen!!

Så här har köket blivit till.... som vanligt glömde jag ta en "före-bild" men för er som inte såg vårat gamla hemska kök så va luckorna grönlackade... alltså hemmalackade av en riktig amatör.... blääääääää & fy & bajs!! Golvet va helt skevt & bubbligt, vet i fasiken va dom gjort med det golvet....

     

Självklart är det en hel del kvar, alla lister & handtag, men framförallt så väntar vi på att få tag på våran bovärd eller va det heter för att kunna beställa en ny fläkt!!!

Imorse började Micke jobba igen, hemmifrån visserligen men ändå förbannat tråkigt.... så när jag ätit frukost proppade jag bilen full med alla kartonger jag kunde få plats med & åkte till återvinningen!!! Underbart att få bort lite av skräpet i alla fall.... men sen är det ju alla gamla skåp, golv & luckor kvar....

Resten av dagen har varit riktigt slapp & skön! Vi åkte in till stan för att äta lunch på Sub Way (börjar tröttna på utemat nu......) & sen kollade Micke efter ett par skor till sig. Som vanligt hittade han inga stackarn.... jag däremot hittade tre par som jag gäääärna hade köpt.... men men jag behöver ju tyvärr verkligen inga skor, men ååååh va fina dom va!!! Speciellt ett par svarta ballerina på din sko!!!

Kvällen spenderade vi hos svärföräldrarna med underbar grillning & som vanligt massa bus innan vi till slut fick med oss busen & voffen hem igen!!

Slänger in bilder på mina sötnosar:


Harry i den nya favvisgungan på den nya lekplatsen dom byggt vid oss!!


Söta voffen som är såååå uttråkad när vi är på lekplatsen.....

Kommentarer
Postat av: Amelie

Tack :D Haha jo det verkar så :D Hur långt gången är du nu? En bra bit huh? Puss

2010-08-03 @ 08:18:40
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback