Dags igen kanske??

Ja det känns som det behövs en lite uppdatering här igen!!!
Hmm va har hänt sen sist tro??? Ganska mycket kan jag tänka mig.... men jag kommer ju itne ihåg hälften ens...

I förrgår målade jag i alla fall om hallen! Det blev kanonsnyggt!!!

Igår va jag hos MVC för kontroll!! Huvudet låg redan neråt (!!!!!!) men det bästa utav allt va att jag bara har gått upp 6,4kg sen inskrivningen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag känner mig som världens största elefant.... men tydligen så har jag skött mig riktigt bra med maten så det blir inte riktigt så kämpigt att bli av med efteråt denna gången!!!!
När jag va färdig där åkte jag raka vägen till Grästorp för att träffa min underbara arbetskompis Malin som fick en dotter förra måndagen!!!! Åååååh så liten hon va... jössös!!!! Kan ju inte påstå att jag längtar minndre efter min bebbe nu....

När jag hämtat Harry från dagis så kom grannarna på lek & tjöt-besök!! Det är så himla roligt att Alva & Harry kommer så bra överens trots ålderskillnaden!!
Efter det besöket fick jag äntligen mina efterlängtade två kontakter & lampa över diskbänken uppsatta!!!! Lööööv you älskling!!!

Haha ja & sen va det dags för nästa besök, nämligen stockholmaren Stefan, Mickes barndomsvän & Harrys gudfar!!!

Idag händer det däremot inte speciellt mycket. Harry är på dagis & jag har sovit två underbara timmar på förmiddagen i lugn & ro!!
Vädret är ju inte det roligaste idag heller så det lär nog inte hända mycket mer i det här huset på eftermiddagen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback