Barnlös.....

Japp igår började min lille älskling på dagis igen!!! Känns verkligen jättekonstigt att vara hemma utan honom & liksom ha så mycket tid för mig själv.... men väldigt nyttigt för oss båda!!
Gårdagen på dagis va väl ingen höjdare (orkar itne skriva varför nu) men idag va allting kanon på alla sätt & vis!!!
På måndag kommer dock ÄNTLIGEN dom ordinarie fröknarna dit så att det blir lite ordning & så att jag kan skälla lite över vikarieIDIOTERNA!!!!!!!!!

Gårdagen spenderade jag med min kära mamma!! Vi åkte till Ljuspunkten & köpte tyg som mamma sydde en köksgardin av. Jag är kanonnöjd... tror dock att min kära sambo kommer tycka att det är gräsligt.... hahaha men så är det när man är i dk varannan vecka!!! *ler*
När jag hämtat Harry från dagis igår så åkte vi till Anthon på lite minikalas & massa lek & tjöt!!! Supertrevligt som vanligt & imorn är det dags för en ny playdate efter dagis!!

Idag fick jag äntligen klippt mitt risiga hår!!!! (ringde 09.05 & klippte mig 10.00) Tyvärr va hon tvungen att klippa av ganska mycket eftersom det va så slitet....*snyft* jag kommer aldrig få långt hår!!!
När jag satt & väntade på min tur så bläddrade jag igenom en frisyrtidning & det va bra nära att jag klippte mig riktigt kort.... men jag vågade inte eftersom älsklingen itne gillar tjejer med kort hår....


Va tror ni om mig i den frisyren???

Imorn kommer underbara Teres & hjälper mig göra i ordning jordgubbslandet!!! Håll tummarna för att det itne spöregnar imorn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback