Väckning beställd....!!

Haha japp kl 04.10 vibrerade mobilen brevid mig.... Världens finast röst va det som pratade i den!!!!! Underbara underbara älsklingen ringde från flygplatsen & berättade att dom först inte skulle få lämna N Y förän den 25 april.... Men det hade jag aldrig gått med på så som tur va hade dom ringt kundservice istället & fått liiiite bättre blaner iallafall!
I natt skulle dom få sova på tältsängar på flygplatsen tillsammans med en jäkla massa annat folk!! Imorn ska dom flyga till Dallas & sen imorn natt skulle dom flyga viadre till antingen London eller Madrid!! Hamnar dom i London så kommer dom ju va fast där tills flygtrafiken öppnar igen, men åker dom till Madrid (dit alla andra åker just nu & det e tooootalt kaos) så kan dom ju ta sig hem på annat sätt. Buss, tåg, bil...... precis som alla andra försöker göra....
SÅ absolut tidigast onsdag natt/torsdag kommer han till Sverige.... om vi har tur!!!!! Fan det här är så jäkla sjukt.....

Han berättade att det sprang runt folk från kyrkor på flygplatsen & delade ut vatten & grejer.... det är ju sånt här man bara ser på film liksom.... Jordens undergång- filmer typ.... INTE ROLIGT!!!!!!!!

Men men jag får sysselsätta mig så gott jag kan dom närmaste dagarna.... är ju tyvärr ledig idag, mån & tis..... så idag blir det faktiskt Leklandet på förmiddagen med Angelica & Anthon (jaja skratta du Emilia).... Förhoppningsvis är det itne så mycket folk precis när det öppnar!!

Eftermiddagen ska vi oxå spendera med denna underbara familj!! Förhoppningsvis är det bra väder så vi kan va ute på lekplatsen eller nåt sånt!!!! 

Måndag & tisdag har jag inga planer alls, så kom gärna med förslag för jag fixar inte att bara sitta hemma & läsa på Aftonbladet var femte minut!!!!

Kommentarer
Postat av: sofia

hejhej kajsa, jag tycker synd om dig!

imorgon så ska jag oc sandra till farfar vid halv fyra, fyar och fika lite, sandra ska baka så vi tar med det, tänkte vi. du kan få hänga med om du vill.

kramis

2010-04-18 @ 16:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback