Tack Island.....

... jaha ja det va ju roligt, tack Island för vulkanutbrottet!!!!
Jag håller alla tummarna som går at det är över tills min älskade älskling ska flyga hem!!!!!! Hoppas ni oxå gör det!!

Annars då?! Jo tack det har väl inte varit världens bästa dag direkt.... har sovit som en kratta eftersom jag vaknat flera gånger under natten & hållt på & spy.... men det kom aldrig nåt.... detta fortsatte även från 4.15 när min söta son vaknade & i stort sett hela dagen.....
Jag va med andra ord tvungen att sjukskriva mig idag.... Jag ska va hemma imorn oxå, tyckte det va lika bra eftersom jag är så fruktansvärt trött & fortfarande mår halvkasst!!

Just nu springer jag upp & ner för trappan för att försöka få min son att somna....Jag blir toookig!!!!!!!!!!
Förhoppningsvis har han somnat innan Sveriges värsta bilförare börjar!!!
.... när man talar om trollen.... jag får väl vackert gå upp & sätta mig där som vanligt.... Aaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback