Jag är så lycklig!!!!!

Ni anar inte hur glad jag är just nu!!!! Världens bästaste underbaraste älskling ringde till mig samtidigt osm jag läste hans nya mail imorse.... ja alltså för en halvtimma sen ungefär!!!!!!!!!! Fattar ni??? Han ringde & jag fick i stort sett vakna till hans röst.... ååååh som jag har längtat!!!!
Detta va den absolut bästa medicinen jag kunde få!!!!!! Jag är så lycklig just nu!!! Hoppas att det håller i sig resten av tiden han är borta!!!  HIhi jag kan itne sluta le.....

Tycker dock väldigt synd om honom efter att jag läste bloggen.... han får alltid problem med sina fötter stackaren.... & dom har ju ett antal mil kvar att gå på 1½ vecka.... usch....

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med min son framför bolibompa!!! Han har förresten hållt mig sällskap större delen av natten genom att ta pappas sida av sängen!!! Min lilla miniMicke!! Han gör allt så gott han kan för att ta pappas roll här i huset.... får se hur det ska gå när pappa kommer hem igen bara?!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback