Buselibus...

Tack söta ni för era kommentarer!!!

Klockan 8.30 idag åkte vi ner till Maxi med Anthon & Angelica för att handla till tacosen som vi ska äta här i eftermiddag nrä barnan sovit färdigt!!! Sen stannade vi hos dom för lite bus & lek.... Harry va dock itne så sugen på det, han va väääldigt trött så vi åkte hem & han somnade direkt när jag la honom i sängen.... alltså redan kvart över tio!!! Jaja är man trött så är man! Han är ju dessutom lite snorig & hostig, det tar ju på krafterna....

Usch men nu sitter jag ju här ensam igen & väntar på att våra barn ska vakna så att Anthon & ANgelica kommer hit & håller mig sällskap & mina tankar på nåt annat håll......
Mailet jag fått från älsko i natt va nog inte helt nyktert hahahahaha.... det gick knapt att förstå va det stod & det hjälper ju inte att det inte finns åäö där heller!! Men men lever som kungar gör dom ju iallafall!!
Jag skulle göra va som hellst för att vara med honom nu, bara få en kram.... Jag tror allting hade kännts lättare om jag åtminstone kunde få höra hans röst.... men han kan ju inte ringa därifrån, det kostar ju skjortan!!!!

Jaja dom har väl nyss gått & lagt sig så jag lär väl få vänta tills imorn bitti innan jag får nåt nytt mail från min prins....
Jag får väl gå & lägga mig & hoppas på att jag kan somna.....då går ju tiden lite snabbare oxå!!

Slutsats: Gravid & ensam är ingen bra kombination..... fruktansvärt hur känslig man blir.... det är SÅÅÅÅÅÅ löjligt!!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Anthon somnade med direkt, och sover fortfarande, vi får väl se när de vaknar..

2010-04-07 @ 12:53:03
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback