Äta kan han minsan!!

Dagen har varit kanon förutom dom tre timmarna jag satt här själv mitt på dagen & bara deppade.....

Eftermiddagen bestod av bus på baksidan, tacosätning med piggelin till efterrätt följ av en promenad till lekplatsen för ännu mera bus!!! På vägen hem mötte vi dessutom Marie & William!!!! Allt detta skedde ju då så klart tillsammans med bästaste Angelica & Anthon!!

Måste bara komma med ett mellaninlägg: Aaaaaaaaaaaaaaaaah det tar över en timma varje kväll att lägga Harry nuförtiden, jag blir fulkomligt tokig!!!!!!!!!! Det spelar ingen roll hur sen jag lägger honom eller hur mycket han har härjat under dagen.... ett förbannat spring upp & ut genom dörren hela tiden....hjälp nån!?!?!?!

Åter till dagen då....
När Anthon & Angi åkte hem till sig för kvällsmys & bad så gick vi vidare till fam. Hansson!! Där blev det fika med trevligt sällskap!!!
Harry va dock inte så intresserad av att stanna där nån längre stund eftersom varken "ia"=Göran elelr Dumlan va hemma...

Just nu håller jag på att försöka få honom att somna som ni säkert förstår av mitt mellaninlägg...... pust.... Sånna här saker är väldigt påfrestande när man är ensam!!! När Micke är hemma brukar han ta dom här jobbiga nattningarna så att jag kan få vila på kvällarna eftersom det för det mesta är jag som går upp med honom på morgonen! Men men har man ingen man i huset så ahr man inte.... han sitter väl på nån krog nånstans i Vegas & gottar sig just nu.... snyft!!!




Säga va man vill om min son, men äta det är han bra på....hahahaha!!!


Gottigott med tacos!!


När det va dags för efterrätten va det Anthons tur att se rolig up på bild....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Antar du har en vanlig säng? Testa med spjälsäng igen då? Kanske kan funka?

2010-04-07 @ 21:53:34
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Angelica

de är la för goa, verkligen vilkan snygg bild du fick på min son =) hahahahaha.. förresten, vi vände handtaget uppåt på anthons dörr när han började gå ut, funkade mkt bättre, då stannade han i alla fall i sitt rum =)

2010-04-07 @ 22:19:21
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Jätte kul att träffa er =)

2010-04-07 @ 22:49:33
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback