Har haft en härlig kväll hos mina föräldrar!!

Jag orkar inte skriva nåt större nu, men jag lägger in ett antal bilder från kvällen istället!!! Titta & njut....


Harry fick lyxa till det lite & mumsa på en alldeles egen sandwich!!!


...men det va inte länge han hade tid att sitta still & äta den inte!!


Buselibus i min gamla säng!!


"jag ska bli hantverkare när jag blir stor"


Självklart va han ju tvungen att testa den nya duschen som morfar satt in!!


"hmm ja den funkar finfint!!!"


Papper ska inte va på rullen...



....det ska va på golvet!!!

Mitt i allt inomhusbus va vi ute & lekte oxå! Det va meningen att vi bara skulle gå till närmaste lekplatsen, men vi gick runt halva södra ua, hahaha!! Harry vill ha en guidad tur på min gamla skola, bland annat....
Han va inte nåt trött, men det va däremot jag, mamma & Gizmo när långpromenaden va slut!!!

Imorn är det jobb & dagis som gäller igen. Men ni har väl itne glömt det stora som händer imorn?!? JAG SKA KÖPA MINA STÖVLAR som jag la undan igår!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback