Det har hänt en del sen sist...

Ja för det första så ska Harry byta dagis.... men jag ska ta det från början: I tisdags ringde Cristina Roslund & frågade om vi fortfarande va intresserade av en plats på Kritan för det ska bli en ledig nu... Öööh hade inte den blekaste aning om att vi stått kvar i kön dit & blev helt ställd. Vi har itne varit supernöjda med Tornet men ska man "börja om" igen med lillen?! Som tur va hade jag ju Micke hemma så vi bestämmde oss helt enkelt för att göra ett besök på Kritan så skulle vi se sen hur det känndes. Sagt & gjort så kom vi dit mitt i mellanmålet... "skit tänkte jag, vi får komma tillbaka imorn då...." men näpp vi va sååå välkomna såååå & Harry fick sitta med dom andra barnen & äta mellanmål!!! Så himla otroligt gullig personal!! Alla va verkligen hur goa som helst & harry trivdes som bara den så vi fick en rundvandring på alla avdelningar medans Harry satt & mumsade mellanmål!!!
Den fröken som skulle skola in Harry hade slutat för dagen men dom tyckte att vi skulle komma tillbaka dagen efter när alla va ute & lekte så att vi fick träffa henne & att Harry skulle få busa lite ute på gården!!

Så i onsdags va vi där igen & allting kändes verkligen kanon, så det va ingen tvekan om vilket beslut vi skulle ta!!! Det va ju trots allt Kritan vi ville ha från början!!!
Måste även tillägga att vi träffade Anthon & Angelica som häll på med sin inskolning!!! Jätteroligt att Harry & Anthon kommer hamna på samma avdelning nu!!! Kul att få ett ansikte på den man pratat med oxå!!

Ringde även till min chef eftersom jag måste vara ledig en vecka igen för inskolning, men det verkade inte va några problem!!! Underbart underbart!!!

Efter dagisrundan åkte jag & Harry till Lilla Edet för att hälsa på Jennie & hennes två galningar till barn haha!!! Nä då LIam & Nova är så söta så!! Jättegod mat & efterrätt fick vi oxå!!! Tack för en supermysigt besök!!

Men efter det kan man ju tänka sig att vi skulle hem, men näpp, då va det vidare till Emilia & Alvin!!! Alltid lika roligt att träffas!!!

Torsdag, fredag & Idag har jag jobbat.....så ja.... då har det inte hänt sådär värstans mycket!! Igår va det ju löning för ALLA sådet har varit lite smått kaos både igår & idag!! Men det är härligt, det är så det ska vara!!!

Nu har Harry somnat & jag har bakat drömmar i väntan på att micke kommer hem så vi kan se den sista filmen vi hyrt, den nya fast and the furious!!!

Längtar till nästa helg, är faktiskt tro det eller ej grymt sugen på att partaja lite!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tror att de kommer få det jätte roligt ihop.. två riktiga busungar kan jag tänka mej.. =) aaa, visst är personalen helt underbar.. är nog ett bra val man gjort =)

2009-09-27 @ 10:50:13
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: Emilia

Det tycket jag låter bra att du är sugen på partaj =) Sån tur att din "Granne" ska ha födelsedagsfest som jag hoppas du kommer på =)

2009-09-27 @ 18:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback