Shit så dåligt....

Haha herregud detta är ju katastrof.... tror nästan att Harry får ta över bloggen igen för här händer det ju inte mycket!!

Men hur som hellst så har helgen verkligen varit fullspäckad!! I fredags jobbade jag till 18 & sen va det en lugn kväll i soffan som gällde...
Lördagen bestod av jobb för min del medans Harry & Micke åkte till farmor & farfar!
Väl hemma från jobbet så va det dags för spelkväll med Anders & Theres!!! Sååå himla roligt!! Synd att det blir så sällan nuförtiden bara....
Jag somnade väl runt tolv & eftersom vi ändrade klockan så va jag & Harry uppe kl 4 igen & lekte... skitkul när jag skulle börja jobba kl ELVA!!! Halv tio somnade Harry naturligtvis igen men då va det ju för sen för mig att gå & lägga mig igen.... jaja så är livet som småbarnsförälder haha!!

När jag jobbat klart så va det stressigt värre för jag slutade 15.30 & Alvins kalas började 15.00... men vi kom dit lagom till fikat!! Kanonmysigt kalas, tackar tackar!!! (Micke åkte till dk så fort jag parkerat bilen hemma efter jobbet)
Efter kalaset va det det dags att städa upp lite här hemma eftersum underbara Sassa & Lisa skulle komma & hälsa på mig i mitt nya hus!!!
Harry somnade innan dom kom så vi fick sitta lungt & fika & prata om allt & inget!! Grymt roligt att ni kom tjejer!!! Saknar er Uddevallabrudar nåt enormt ska ni veta!!!

Igår va jag ledig & på schemat stod bus & lek hemma hos Angelica & Anthon!!! Harry röjde runt som bara den men Anthon va inte så dålig han heller faktiskt!!

Jag har umgåts med så underbara människor dom senaste dagaran, tusen tack för allt!!!!

Idag är det dags & jobb som gäller igen!! Jag jobbar till 21.00 ikväll eftersom vi har VIP-KVÄLL PÅ CUBUS MED 40% PÅ ALLA KLÄDER MELLAN 19.30-22.00!!!! Så mormor ska hämta Harryplutt på dagis idag & hålla honom sällskap medans mamma jobbar!!!

Förresten så måste jag ju tillägga att jag gått ner 3.3kg på en vecka!!! jag är så stolt över mig själv!!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Woho!!!! Du e för duktig!! :D

2009-10-27 @ 16:43:49
Postat av: Angelica

tack för besöket.. att ett väldigt röj blev det, anthon var allt lite konfunderad ett tag, vem som kom och tog över hans hem.. =) men roligt var det.. träffade allt din mamma och, harry och gizmo en sväng när jag hämtade anthon =) okej, grattis, skulle behöva ditt knep? =)

2009-10-27 @ 21:50:12
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag hoppas att du vet att jag inte tycker du snackar skit. Men tycker dock att vi inte känner varandra så väl. Vilket är synd. Har ju egentligen bara träffat dig ett fåtal gånger.

2009-10-28 @ 21:52:22
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback