Mirakelmedicin!!

Ja som ni vet somnade Harry vid 15.30 igår så jag trodde det skulle bli en väldigt kort natt för min del.... men han vaknade 2 ggr under kvällen & va bara vaken en liten stund för att få lite närhet av mamma & pappa sen sov han ändå till 06.45!!!! Jag trodde att det va ett skämt när jag tittade på klockan!!! Snacka om mirakelmedicin!!!

Idag har han inte haft någon feber alls & bara varit "vanligt slö" & förkyld.... helt otroligt!!! Mat har han visserligen inte velat ha i nån större utsträckning, men han har druckigt dessto mer, både vatten & mjölk!!! Även lite välling har slunkit i....
Dessutom har han sovit i nästan 3 timmar idag mitt på dagen.... undrar om penicelinet gör honom trött, för detta är ju inte likt honom på långa vägar som dom flesta av er nog vet! Nu ligger han i sängen igen för han va så fruktansvärt grinig... Provade med mat först men det va inte intressant så då la jag honom istället!! Han har inte somnat men verkar rätt nöjd med att bara ligga där & slappa!!

Ikväll blir det soffmys med Falk nr 3 & 4 som gäller, underbart!!

& imorn verkar det bli middag & bio med några kompisar till oss, om nu Harry är tillräkligt pigg för att ha barnvakt en stund vill säga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback