Kan inte sluta imponeras...

Kritan är världens bästa dagis enligt min mening!!!
Harry är som en helt annan kille när man lämnar honom där jämfört med förra dagiset. I dag skulle han inte till dagis förän kl 11... alla andra dagar har vi varit där kl 9... Så ja prick kl 9 i morse började han ta fram skor & jacka & blev helt hysterisk när vi itne skulle gå... han va så rastlös så det va helt sanslöst!!!

En stund efter att jag lämnat honom så ringde jag dit & kollade hur det gick & då berättade hans fröken att han hade SUTTIT STILL under hela samlingen, jössös säger jag bara!!!

För en stund sen ringde fröken hit & skulle bara berätta att Harry låg & sov på en madrass på golvet med alla andra barn.... detta har aldrig gått på Tornet.... dom har varit tvungna att vagga honom i vagnen!!

Det är så fantastiskt att hans fröken ringer & berättar hur bra det går för Harry!!! Annars får man ju bara samtal om man ska hämta dom för att dom är sjuka eller så....JAG ÄLSKAR KRITAN!!!!

Nu sitter jag här hemma efter att ha gått en lång promenad med Gizmo & bara väntar på att få hämta min prins igen...

Nåt lite mindre roligt är att jag ska åka & besikta bilen om 2 timmar... känner på mig att det kommer bli massa tvåor, usch!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh va härligt att ni trivs med det nya dagiset. Det är ju jätte viktigt för både föräldrarna och barnen att det är ett bra dagis =).

2009-10-15 @ 16:04:35
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

jag håller med, den bästa förskolan.. =) så underbara.. okej, vi har med oss en gravid så hon kör vettu så vi slipper kolla på bussar.. men vi kan träffas på tisdag fm på lekparken.. anthon börjar klockan elva på tisdag så innan det? lekparken med snuttgungan.. den som ligger bakom västanvindan.. kram

2009-10-15 @ 18:34:33
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: Angelica

jag håller med, den bästa förskolan.. =) så underbara.. okej, vi har med oss en gravid så hon kör vettu så vi slipper kolla på bussar.. men vi kan träffas på tisdag fm på lekparken.. anthon börjar klockan elva på tisdag så innan det? lekparken med snurrgungan.. den som ligger bakom västanvindan.. kram

2009-10-15 @ 18:34:45
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback