Harry är redig han!!!

Min lilla älskling är sjuk, stackarn. Feber, hosta & supersnorig.... men men han klarade sig i hela 5 veckor på dagis innan dagisbacillerna attackerade!!
Blir alltså ingen fest för mig ikväll & troligtvis inget klädparty imorn heller.... så förbannat typiskt, men lillen är självklart viktigare än ALLT annat!!!

Men även om han är sjuk så är han väldigt redig min lille son! Han är grym på att sköta tvätten:


"japp här va det mycket som skulle tvättas...."


"Ska du bara stå där mamma?? Hjälp till istället för att ta kort på mig...."


"Hmm... undra om den här färgen går att blanda med det andra...!"


"Har jag glömt nåt nu??"



"Nä den oranga tröjan åkte ut igen, tänk om den färgar"
'
"Så... nu ska bara luckan stängas!"

"Äntligen färdig!!! Bara att vrida på ratten & trycka på knappen!!!"



Tack för hjälpen hjärtat mitt!!! Du gör verkligen mitt liv värt att leva!!!



Kommentarer
Postat av: Millan

Hahaha! Sjukt sött! =)

2009-10-03 @ 20:05:28
URL: http://www.metrobloggen.se/barnbloggen
Postat av: Marie

Haha sötnos!

2009-10-03 @ 22:26:26
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Faster :)

Åhhhh snutten då!! Va stor han har blivit nu!

2009-10-07 @ 13:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback