Folk är galna....

Igår va det som sagt supershopping på Överby & vi hade 25% på alla kläder....Det va totalt kaos, kö ända ner till utgången nästan hela tiden!!! Det vi sålde de sista tre timmarna (19-22) utgjorde 69% av hela dagsinkomsten.... det är ju helt sjukt!!!!!
Ni kan ju förstå att jag va gaaanska trött när jag kom hem efter gårdagen... & naturligtvis bestämde sig Harry för att sova katastrofdåligt just denna natt, tack min älskade prins!!!

Jag orkade inte ta mig upp ur sängen i morse när Harry va superpigg & ville leka kl 5... men men va gör man inte för sina små änglar!!!
Klockan 9 va det dags att börja jobba igen & städa upp efter gårdagsen kaos.
Nu är jag äntligen hemma igen & har en härlig helg framför mig med min son!!!! Känns osm jag akldrig träffar honom nu, fruktansvärt!!!!

Jag hade fått för mig att Emilias fest skulle va ikväll dessutom så jag hade nästan ställt in mig redan igår på att jag inte skulle orka, men i eftermiddags fick jag se att det va imorn festen skulle va!! Men då uppstod ju ett annat problem.... mamma & pappa ska åka bort över helgen & svärmor är sjuk.... Hur som hellst känns det som att jag nästan inte kan med att lämna bort Harry i alla fall eftersom jag knappt träffar han på veckodagarna!!
Jag äter frukost med honom, sen ger jag honom välling & nattar honom..... Han kommer ju snart kalla farmo/mormor/dagsifröken för mamma istället för mig....snyft!!!

Nu blir det godis & mys i soffan i lugn & ro!!! Underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback