Det va länge sen....

Ja som rubriken lyder så va det länge sen jag hade så roligt!! Fredagskvällen blev helt fantastisk!! God middag & massa skratt på New Place, bowling & ännu mer skratt på Buddys, ytterligare några glas & skratt på Olerys & till sist en kanonavslutning i Strihs lägenhet!!!! Tack underbara ni, det måste göras om snart!!

Vaknade lite lagom bakis i lördags & hade grymt ont i halsen... men men det är smällar man får ta! Bara att ta sig i kragen & åka till jobbet.
Kvällen blev lugn & halsen blev bara sämre.... men det va bara att gå upp & jobba på söndagen igen!!

När jag kom hem efter jobbet så hade Micke redan åkt till dk så farfar va hemma hos oss & lekte med busen!!

Idag va det dags att gå till nya dagiset!!! Det gick hur bra som hellst.... efter några minuter va han överallt & ingenstans & lekte med alla andra barnen!!! Jag kunde lika gärna gått därifrån!!! Allting verkar verkligen vara kanon på Kritan. Jag fick massa info om hur dom jobbar & va som händer dom olika dagarna, även hur dom gör om det händer Harry nåt!!! Jag känner mig så fruktansvärt nöjd med att vi bestämde oss för att byta dagis så ni anar inte!!!!!

Idag på eftermiddagen va Harry så rastlös & jag orkade inte riktigt underhålla honom så vi tog en promenad till underbara "grannarna" familjen H. Hela familjen va samlad när vi trampa in genom dörren, kanon!!! Jag fcik sitta i lugn & ro & dricka en god kopp kaffe medans Harry röjde runt som bara den!!!
S,S & G följde oss hem & tog sen med sig Gizmo på en extrapromenad, tackar så mycket! Gizmo är helnöjd!!


Min sjukling ligger & myser på pappas arm på golvet!!!

Älskar mina killar mest i världen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback