Söta bilder!!




Det är trångt i det här garaget.....

'
....Men med tungan rätt i mun ska det allt gå att ta sig ut!!


Yes, dom har glömt stänga dörren till datorn!!


Myspys i soffan!


Visst vill man bara krypa ner & lägga sig brevid?!


Lånar mammas skor....liiite för stora!


Tittut i garderoben!!

Ja dagen har väl varit ungefär som jag skrev igår.... förutom att jag lyckats få urinvägsinfektion & suttit på vårdcentralen & väntat på att få botemedel!!!
Annars fick ju Harry sin spruta, vilket inte va speciellt populärt.... stackarn skrek som en stucken gris!!! Usch mitt lilla hjärta!!! Men morfar hade svängt förbi när vi itne va hemma & hängt en påse på dörren med en tröstpresent till lillplutten!!! Tuuuusen tack morfar!!!!!

Nä nu kommer snart barnvakten så att jag kan åka iväg till min favvis-Ewis på middag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback