Massor med bus!!

Helgen har varit underbar!!!
I lördgas morse åkte vi till mamma & pappa & åt mysig frukost innan det va dags att träffa Lisa på Emmaus!!! Harry tyckte det va kanon att mysa & klappa kaninerna & att gunga naturligtvis.... mindre roligt va det när en stor gris gick förbi & när hästarna rörde lite på sig.... vilken panik han fick min lilla prins!! Tur att mamma fanns där som en räddande ängel!!
Verkligen skitroligt att träffa dig Lisa! Jag ser verkligen fram emot att du ska flytta till Gbg så att vi kan träffas lite oftare!!
Nä vi va nöjda med att titta på djuren åkte jag & Harry ut till Torp för att fika med mamma & pappa innan det va dags att åka till Åsaka på kalas!!!
På kalaset blev det naturligtvis ännu mera bus, bland annat med släktens alla hundar!!!
Kvällen blev väldigt lugn... Harry somnade så fort han fått välling i magen & jag myste under en filt i soffan & tittade på Twilight!!

Idag har det varit betydligt lugnare... några promenader, en fika hos Linda & hans & sen lite busn & massa prat när Linda kom hit & gjorde rent min kaffebryggare (hahahahahaha)så att vi för en gångs skull kunde dricka gott kaffe hemma hos mig!!
Nu har Linda åkt hem & jag ska snart lägga mig & läsa!!

Imorn är det jobb & dagis som gäller... men det bästa av allt: Älsklingen kommer hem till mig imorn!!!!








Kommentarer
Postat av: Lisa

Detsamma Kajsa! =) Ser verkligen fram emot att flytta. Då är du inte många minuter bort! ;) Kramar

2009-11-02 @ 21:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback