Ledig & förkyld...

Ja då va man äntligen ledig tillsammans med hela familjen.... men va händer då?? Jo jag har blivit förkyld...seg, snuvig, ont i halsen & huvudvärk....jättekul...NOT!!!
Hoppas att det inte blir värre tills på fredag i alla fall.... då måste jag va pigg & frisk!!!

Ska göra färdigt min tatuering idag oxå är det tänkt, äntligen!!!!
Annars kommer det nog bli en lugn hemmadag med familjen... det är ju svinkallt ute så det lockar mig inte direkt!

Hej & hå... nu blir det soffan under en filt för min del medans Harry sover!!

Kommentarer
Postat av: Millan

Sv: Tack! Jag är nöjd!!



Hoppas allt är bra med er, var längesedan nu.. Kanske kan försöka boka in en dag framöver. =) Kram

2009-11-09 @ 10:13:36
URL: http://www.metrobloggen.se/barnbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback