Längtar tills imorn...

.... ja tro det eller ej så längtar jag tokmycket tills imorn när vi har 30% på alla kläder hela dagen för jag hoppas att det kommer bli kaos!!! Det är så sjukt roligt att jobba då! Tiden går så fort & man hinner knappt tänka... plus att vi får tömt lagret lite!! Passa på imorn nu allihopa & köp julklappar till vänner & familj!!

Åter till denna dagen då... hmm ja det har väl varit ungefär som vanligt, Harry har varit på dagis & haft kanonroligt & jag har jobbat med världens bästa arbetskompisar!!!

Usch nä jag vet inte riktigt va jag ska skriva...bloggtorka.... men det blir i alla fall inget Ullared för mig, snyft, men däremot blir det vin & tjöt på onsdag!!! Det ska bli skitroligt!!

Jag slulle ta julkort på Harry med tomtedräkten PÅ häromdagen.... men ja se själva hur det gick....


Har börjat få lite mysig julstämmning i delar av huset nu!!


Nu blir det en varm härlig dusch innan jag ska sätta mig i soffan med godispåsen som min underbara mamma köpte till mig förut!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

typiskt när jag var på Cubus igår och handlade :p haha

2009-11-25 @ 13:30:47
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Angelica

vad mysigt ni fått det =)

2009-11-25 @ 19:47:21
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: Lisa

ha ha! Fast det är ju det som är charmigt. Han e ju ett busfrö lilla Harry.. och en riktig nakenfis tydligen =)Det ska synas! =)

2009-11-25 @ 23:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback