Konstnären...

Måste bara börja med att berätta att Harry ville följa med Anthon hem från dagis idag när Angelica hämtade honom... så himla gulligt!!! Dom har verkligen funnit varandra, både våra små & stora pojkar tror jag haha!!! Men Harry fick va lääänge på dagis idag, ända till 18.00 när jag stressade hem från jobbet för att hämta min underbaring!!! Det är så fruktansvärt mysigt!!!
Han va hur pigg & glad som hellst men han va väldigt snabb med att ta på sig stövlarna & jackan så att vi kunde gå hem & gosa lite innan det va dags för lilleman att sova!! Jag älskar dig mitt lilla hjärta, mer än allt annat på denna jord!!!!

Räkningarna är äntligen betalda & en julklapp som jag har varit på väg att fixa länge är äntligen färdigfixad!!! Jag känner mig riktigt nöjd över dagen både på jobbet & hemma!!

Harry hade ritat en teckning på dagis idag som självklart fick hedersplatsen på kylskåpet här hemma:


Jag tror att det ska föreställa tomten!!!


Jag försökte även smyga mig in & ta ett kort på prinsen när han sov.... men han kikade upp lite & undrade va jag höll på med, sen la han sig ner & somnade igen!!!

Imorn blir det en läng dag igen... för mig i alla fall! Min kära mamma ska hämta Harry från dagis imorn!!! Troligtvis så sover han när jag kommer hem imorn kväll så jag får passa på att mysa lite extra med honom imorn bitti!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback