Hej hopp!!

Idag har vi varit runt överallt känns det som.... först åkte vi & hämtade Linda för att sedan åka till Skoftebyn & kolla om dom hade en röd jacka som jag vill ha... men det hade dom inte så då åkte vi hem till oss & tog en fika!!
Under fikan pratade vi om va fan man ska ta på sig imorn när vi ska ut... så det slutade med att vi tog en tripp till Överby!!! Jag hittade ett skitsnyggt linne, faktiskt i en väldigt otippad affär nämligen Lindex!!! Billigt va det oxå, 149:-!! Efter lite spring i alla affärer va det dags att lämna av Linda & åka & hämta Emilia & Alvin för att åka vidare till Emma & Melvin på en fika!!
Fikan blev dock itne speciellt långvarig för Harry va på världens sämsta humör.... troligtvis en blandning av att han sovit jättelite idag & sprutan han fick i tisdags.... jag hoppas verkligen inte han håller på att få influensan bara som går nu!!!!

Men men beroende på hur plutten mår i morn så blir det antingen dagis & jobb eller hemma & mysa hela dagen!!
På kvällen blir det som sagt utgång med Lindsey!! Det ska bli riktigt roligt!!

Näpp nu ska jag hoppa in i duschen!! Om det är nån mer som ska ut imorn så kanske vi ses!!


Verktygslådan som Harry fick av morfar:





Kommentarer
Postat av: Madelene

kikar in.. gå in på min blogg och var med och delta i tävlingen där du kan vinna en gratis fotografering inkl. smink och håruppsättning


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback