Har haft en underbar helg!!

I fredgas bar det av till Göteborg med min älskling!! Första stoppet blev Ikea för att kolla ordentligt på kök så vi skulle veta hur mycket pengar vi behöver spara!!! Det tog sin lilla tid att planera kök, men kul va det!! Det blev även en väldigt god luch på Ikea innan vi åkte vidare till Gothia Towers där vi skulle sova!!
Efter incheckningen va det dags för att äta trerätters högst upp i tornet!! Kanonmysigt & helt okej mat måste jag säga.... men sen blev det nästa lite stressigt för vi skulle på Virus i bataljonen på Lisebergsteatern & hade bara 15min på oss haha... men så är det när man har roligt!!

Revyn va inte en av dom bästa vi sett men den va helt klart sevärd!!

På lördagen började vi naturligtvis med en lååång frukost på hotellet innan vi åkte vidare till Hunneberg för att gå ett varv på marknaden & även hämta våra barn!!
På vägen hem därifrån gjorde vi ett spntanbesök hos några kompisar som lämpligt nog höll på att göra middag!! Mums mums, det tackar vi så mycket för!!

Gårdagen bestod av jobb för min del, dock med två ganska oväntade besök.....

& idag har det återigen varit jobb för mig, dagis för Harry & Micke har åkt till Dk.... Nu är alltså livet som vanligt igen!

Imorn ska harry till bvc & få spruta... mindre roligt.... men sen blir det eventuellt ett fikabeök hos Linda & senare på kvällen middag hos Ewa & Milo!!!

Nä nu har Ullared börjat.....kan man ju bara inte missa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback