Ångest.....

Åka eller inte åka, det är frågan..... pengar växer ju inte på träd såhär års....
Antingen så åker jag med mina kära kompisar Emma & Emilia till Ullared på söndag medveten om att jag i stort sett inte kan köpa ett skit & bara knör med en jävla massa folk i onödan, eller så stannar jag hemma & bakar pepparkakor eller nåt med familjen & åker till Ullared nästa år istället....... usch va trist..... jag vill ju verkligen dit, men inte utan pengar....blääää....

Men till något betydligt roligare: Idag fick jag för första gången hämta Harry på dagis!!! Åååh vilken härlig känsla att se min underbara skapelse bli sååå lycklig när han fick se mig!!!

Hmm ja va har hänt annars?? Min kära mamma va på besök nu ikväll, alltid lika roligt!! Sen tog hon med sig Gizmo hem så att han skulle få lite semester från Harry, haha!!!

Nä nu börjar snart Ullared.... Jag kan ju bara inte missa alla nötter som är med i det programmet!

Kommentarer
Postat av: Angelica

klart vi måste ses snart.. nästa vecka? hmm, kanske tisdag? kl. 9 i lekparken? eller skall vi vara hemma hos ngn? kram

2009-11-24 @ 18:35:04
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback