Ögoninflammation....

Efter en nästan tre timmar lång förmiddagslur så vaknade jag med toltalt igenkletade ögon, jag kunde verkligen inte få upp ögonlocken innan mamma torkade bort det gula kletet..... jag har åkt på världens ögoninflamation, jippi..... så nu blir det verkligen ingen bf på hela veckan, så tråååkigt!! Mamma ringde till bvc-tanten & hon sa att mamma bara skulle tvätta mina ögon med vatten när dom blev kletiga, alltså är mamma där med vatten heeeela tiden....

Men det blev en liten tur till stan på eftermiddagen i alla fall för att gå en sväng med Linda, man får ju lappsjukan här ute i skogen....

Förresten så är huset helt äntligen färdigsålt nu, besiktingen är godkännd av de nya ägarna!!!


Jag kan flörta lite trorts kletet i ögonen!!


Ja e det inte Gizmos matskålar så är det pappas dvdfilmer....


...blää va du tjatar mamma, jag är faktiskt sjuk!!!


Kommentarer
Postat av: Marie & William ♥

Usch ögoninflammation har jag haft många ggr. =( Då har jag haft så illa att jag fått jobbig salva hoppas du slipper det kompis!

2009-05-18 @ 20:47:19
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Amelie

Nej vad tråkigt! Hoppas de går över snart.

2009-05-20 @ 23:59:28
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback