Tältning på tomten!!

Igår när mamma jobbade hade jag det jättemysigt med farmor & farfar!! Vi gick promenader i skogen, fikade & jag fick till&med smaka på jordgubbstårta....
Det va en riktigt lyxig dag igår, efter maten fick jag dessutom en egen glasstrut med vaniljglass, mums mums!!!!
Tyvärr missade jag mopperallyt...jag sov....& då missade jag ju även chansen att få åka på farfars moped, skit oxå....

Men men när mamma kom & skulle häma mig på eftermiddagen så hade farmor & farfar precis ställt upp deras tält på gräsmattan & där låg vi & mysde!!! Hade jag fått som jag velat så hade vi nanat där i natt, men men.... det får väl bli nästa gång kanske!!
Efter en stund kom även PAPPA dit!!! Min älskade älskade pappa....jag släppte inte honom i första taget!!!

Resten av helgen är lite osäker....mamma & pappa har lite olika åsikter om va vi ska göra....så vi får väl vänta & se vem som vinner!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, hoppas han blir bättre snart :) Inge kul att vara sjuk heller.

2009-05-22 @ 10:55:26
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback