Regnigt & tråkigt....

Jaha va ska man göra idag då i det här tråkiga vädret?! Blir väl kanske en sväng till Överby om Linda har fått köpt sitt akavrium, för mamma ska ju köpa fiskar till henne i födelsedagspresent!!

Inget nytt om huset än så det är bara att fortsätta med att hålla tummarna.....

Mitt första barnkalas kommer nog bli större än mamma räknat med, det verkar nämligen som att i stort sett alla mina kompisar kommer!!!! Jätteroligt ju, men mamma räknade inte riktigt med att alla skulle kunna komma så nu gäller det att alla får plats.... men det löser sig nog!!!! Jag längtar så jag håller på att dö till mina kalas, först släkten på lördag & sen alla kompisar & deras mammor på måndag!!!! Undra va jag får för nåt....mamma tycker att jag har allt, men jag får nog allt plats med lite mer saker i mitt nya rum sen!!!







Kommentarer
Postat av: Millan

Jag hoppas Alex med kommer. ;) Ska kolla om jag har bilen.

2009-05-05 @ 18:18:02
URL: http://www.metrobloggen.se/barnbloggen
Postat av: Amelie

Hehe sötnos under stolen =)

2009-05-07 @ 23:25:11
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback