Nu är ni nyfikna va?!

Mamma hade en jättebra överraskning, vi åkte till Melvin & Emma!!! Det va jätteroligt att leka med någon i min egen ålder igen, nu när jag äntligen får det!!! Emma skulle va barnvakt åt hennes kusin oxå, han va bara 2 månader, så liten har jag aaaldrig varit....
Tack för en rolig lekstund Melvin!!!

Efter fika/lekbesöket åkte vi till överby & handlade present till Tuva.... det va inte det lättaste men mamma kom till slut på en sak som hon knappast har & som ingen annan lär köpa till henne heller!! Det ska bli såå roligt att gå på kalas imorn & leka med massa barn, jag längtar verkligen hur mycket som hellst!!!






Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, verkligen :/

2009-05-26 @ 19:15:40
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Angelica

okej, vi skall nämligen flytta till skogshöjden till utsiktsgatan och min son är snart ett år. såg att det var en lägenhet ledig brevid våran, det avr därför jag undrade..

2009-05-26 @ 20:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback