Mamma lånar bloggen lite...

Jössös nu har Harry förhoppningsvis äntligen somnat... vet inte riktigt va det har varit med honom ikväll...saknar pappa kanske?!

Fy va trött jag är i armarna efter att ha klippt halva gräsmattan med trimmern eftersom man inte kan klippa med åkgräsklipparen där det är stora gropar.... åååh va jag längtar efter våran alldeles lagom stora platta gräsmatta på Skogshöjden!!!!

Vi är bjudna på vårat första bröllop nu oxå, jätteroligt verkligen!!!!! Jag trodde faktiskt inte alls att vi skulle bli bjudna eftersom vi inte hunnit träffas så mycket... hoppas nu bara att vi kan komma oxå för det är nämligen mitt i våran planerade semester....så jävla typiskt....men men allt går väl att ordna!!

Jag läste lite bloggar förut & blev grymt avundssjuk.... varför kan det aldrig vara jag?! Usch nä blää va deppig jag är, men jag tror jag behöver vara ifred lite & tänka på mig själv.... dom flesta har ju pappor som kommer hem varje kväll som man kan lasta över lite på, men jag har hela ansvaret själv större delen av veckorna, det frästar allt på efter ett tag!!!

Imorn kommer mamma hit, tidigt om jag känner henne rätt. Vi ska ha världens mysigaste dag & det ska bli kanonväder dessutom!!!

Nä det är inte sant....Harry vaknar igen.... ingen lugn stundför mamma inte, pust....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tänkte bara inflika att det är en bröllopsfest som ni är bjudna på :) Vi gifter oss veckan innan.

2009-05-24 @ 21:30:57
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback