Ingen vann igår...

Det blev oavgjort igår mellan mamma & pappa... Det va kanonväder igår när vi vaknade så vi åkte till Alingsås & kollade på folkrace!! Det va väldigt spännande att kolla när bilarna laddade förbi på gruset framför oss & det va massa andra killar & tjejer i min ålder där som spreng/kröp runt så jag hade fullt upp med att hålla koll på allt & alla!!
Efter folkracet åkte vi vidare till Ikea & kikade på hur vårat nya kök ska se ut bland annat, inte jätteintressant för mig men men.... jag hade fullt upp med att kolla va mamma & pappa slängde ner till mig i kundvagnen!! Notan från Ikea blev hela 147:-, haha jössös....

Jag är bjuden på barnkalas igen på onsdag!! Det kommer nog bli mycket av den varan nu framöver, passar mig perfekt!!! Denna gången är det tjejkalas & mamma tycker det ska bli jätteroligt att få köpa en tjejig present för en gångs skull...

Min ögoninflammation är i stort sett borta nu oxå, så nu jäklar ska jag träffa kompisar & busa igen!!!!

Pappa är på väg till Danmark igen, hoppas vi kan åka med pappa dit i sommar så vi inte behöver va utan honom så mycket... men han komemr ju faktiskt hem på torsdag igen!! Fast det är klart, då ska mamma & pappa åka bort fredag-söndag & mysa för sig själva så jag & Gizmo ska ha en hel helg med farmor & farfar! Jag hörde nåt om att det kanske blir en minisemester med deras husvagn om det är fint väder...hoppas hoppas!!! Mamma kan faktiskt behöva lite "semester" från mig... jag är överallt & ingenstans hela tiden & lyssnar inte ett skit på va hon säger så...

Idag ska vi nog bara va hemma & ta det lugnt. Imorn däremot ska vi till Vbg med mormor & bland annat tömma min spargris & öppna ett bankkonto till mig!!



Första timmen på folkracen nanade jag jättegott i vagnen, men sen va det full fart!!


Nu sover jag igen.... mamma ska nog oxå lägga sig & vila nu en stund, hon får ju passa på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback