En grinig dag idag...

Morgonen började kanon & jag va hur pigg & glad som hellst, ingen feber, bara kletig i ögonen!! Mamma blev jätteglad eftersom hon va tvungen att åka till mäklaren, apoteket & handla mat... men det dröjde inte länge innan jag tröttnade på detta, men mamma hann ändå med allt hon skulle med stor hjälp av Linda!!!
På vägen hem somnade jag som en stock i bilen & reagerade inte ens när mamma lyfte över mig i vagnen för att gå promenad med Gizmo. När jag vaknade igen efter två timmars välbehövlig sömn så va det full fart igen!! När vädret äntligen blev lite finare tog vi en liten promenix till grannen, då kom sommarstugegrannen oxå så det blev ett mysigt litet grannmöte i korsningen mellan tomterna....man kommer allt sakna sina grannar när vi flyttar.... men men det är bara att hoppas på nya bra grannar!!
Nu sussar jag gott, Gizmo ligger ute på gräsmattan & tuggar på ett ben & mamma sitter & äter vindruvor!!


Pigg & glad, men fortfarande lite jobbigt att öppna ögonen på morgonen....


Så här fint sorterade jag filmerna när mamma vände ryggen till en liten stund, hehe!!! 

Imorn ska mamma jobba för morfar så jag & Gizmo ska ha en heldag med farmor & farfar!! Jag hörde nåt om att vi ska på mopperally oxå, hoppas jag får åka en sväng på farfars fina moppe!!!!

Imorn kommer pappa hem oxå, jössös vilken kanonbra dag det blir imorn!!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni får gärna komma på en fika till veckan om ni har tid? :)

2009-05-20 @ 23:42:49
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Amelie

Hehe fint sorterat! Alfabetisk ordning antar jag ;)

2009-05-21 @ 00:17:57
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback