Då va man gammal nu då....

Tack för alla fina grattishälsningar som jag har fått!!!!!

Jag hade verkligen en kanonbra födelsedag igår!!! Först kom mormor med 2 jääättestora paket, kan ni gissa va det va i?? Nä det kan ni inte....håll i er: det va en uppblåsbar hoppborg/bollhav som är bara bara mitt!!!!!!!!!!!!! När mormo hade fikat & busat massa med mig & bollhavet så va hon tvungen att åka till jobbet, tråkigt.... men jag somnade efter det ordentliga träningspasset i bollhavet & sov i 3 timmar!! När jag vaknade igen va Linda & Hans här på minikalas & dom hade oxå med sig paket till mig, skittuff t-shirt & jeanskapribyxer som passa perfekt!!!

Lite senare kom gammelmorfar, farmo, farfar, Sara, Göran, Sofia & Sandra!!! Dom hade med sig ett ännu större paket...& det kan ni absolut inte gissa va det va....En gungställning med tre gungor som jag ska ha på min nya gräsmatta sen!!!Wiiiiiiiie!!!! Jag är världens lyckligaste 1åring!!!

Av mamma & pappa fick jag en massa sandleksaker, en fräck fyrhjuling (leksak) & kläder, bland annat den tuffa slipsen & solhatten ni ska få se på bilderna snart!! & av gammelmormor fick jag en jättestor peng, undrar va jag ska köpa för roligt för den!!


 Ja e det kalas så e det...fram med spriten!!!


Paketöppning tidigt på morgonen...


Visst blev jag tuff!?


Mormor & morfars stoora paket va svåra att öppna...


Men när jag äntligen fått upp doim va det kanonroligt!!!



Pappa blåste upp hela den här själv för min skull!!!


Men det behövs lite mer bollar....


Farmor & farfar leker med mig & Gizmo i mitt numera trånga rum!!! Men det är det värt!!!

Idag ska mamma leka fotograf med morfar så jag ska va med pappa själv hela dagen!!! Jag tror att vi ska åka ut till farfar för farmor jobbar oxå, det blir en riktigt killdag idag!!

Kommentarer
Postat av: alex

cool hoppborg harry!!! =D synd att jag inte kan komma på kalaset, men vi ses snart ändå!! =)



och massa grattis i efterskott!! kram alex

2009-05-10 @ 20:17:52
URL: http://www.metrobloggen.se/barnbloggen
Postat av: Amelie

Fan vav tufft me hoppborg/bollhav! =)

2009-05-11 @ 02:32:29
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback