Bullbak!!!

Angelica: Näpp jag har inte fått någon dagisplats än men jag hoppas att vi oxå får Kritan!!!

Oj oj oj vilket kalas, massa kompisar, leksaker & en stor yta att röra sig på, kan det bli bättre? Knappast!!! Tusen tack Tuva, Jessica & Rachid för ett perfekt 1-års kalas!!!

När vi kom hem trodde mamma att jag skulle somna tidigt efter allt lek & bus på kalaset, men där hade hon fel... jag va hur pigg som hellst ( mamma tror att jag kanske fått i mig nån kaka eller maräng som någon tappat på golvet kanske....) Men hur som hellst, eftersom mamma räknade med att jag skulle somna tidigt så började hon baka kanelbullar... men jag somnade inte förän alla va gräddade & klara, men inte fick jag smaka för det.... taskigt när man har hjälpt till så redigt med att baka.

Imorn ska vi äntligen till Linda & hennes fiskar!! Vi ska bjuda henne ¨på lite bullar oxå tror jag, mysigt! Hoppas jag får smaka imorn istället då för sen tar mamma & pappa med sig bullarna till rallycrosstävlingen dom ska se i helgen, UTAN MIG.... jag & Gizmo ska ju va hos farmor & farfar så att mamma & pappa, ja framför allt mamma får lite välbehövlig vila & sömn!!!


Grabbarna grus spanar in födelesdagsbarnet!!


Kalasets prinsessa Tuva!!


& här har vi ju kalasets prins förstås... stilig som få, haha!!


Fullt ös med Tuvas leksaker!!


Ett välbehövligt bad efter allt bus på kalaset!!


Visst ser det gott ut?! Nån som vill komma & provsmaka?

Kommentarer
Postat av: Marie & William

Mums va gott det ser ut =D

2009-05-27 @ 22:14:12
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mums så gott med bullar ;)

2009-05-27 @ 22:58:47
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: alex

jag & mamma kommer gärna till veckan. =) hoppas vi har bilen bara, men det hoppas jag! kram

2009-05-28 @ 06:54:49
URL: http://www.metrobloggen.se/barnbloggen
Postat av: Emma

Åh, jag tar gärna 1 eller 2 bullar =D..

Och vilken frän bild du fick på "grabbarna grus".. Haha dom kollar verkligen in "bruden" haha

2009-05-29 @ 16:41:07
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback