Grundsund hos gammelmormor!!!

Oj oj det e dåligt med uppdateringar... men men har man fullt upp så har man!!

Mamma, Gizmo & jag har i alla fall haft 2 underbara dagar & nätter hos gammelmormor. Vi har faft kanonväder & gått massor med promenader, gungat, fikat på altanen & självklart busat hur mycket som hellst!!!







& det bästa utav allt.... när vi kom hem på torsdag morgon så va pappa hemma!!!!!! Han hade åkt hem en kväll tidigare & skulle överraska oss när vi kom hem, tur att mamma bestämmde sig för att åka hem tiiidigt på torsdagen!!

Mamma åkte iväg en sväng på förmiddagen så då fick jag & Gizmo ha pappa alldeles för oss själva, supermysigt!!!



Så här söt ser jag ut när jag vill bli buren....



Sen åkte vi till överby allihop, eller ja inte Gizmo då förstås.... mamma & pappa fick för sig att dom skulle köpa nya sängar, så det belv en hel del provliggande på Sängspeciallisten!! Inte mig emot, jag älskar att slänga mig hit & dit i mjuka goa sängar! Men dom va lite tveksamma så halva fredagen gick oxå åt att prova sängar, då på Natti natti, hihi låter mysigt....
Där bestämmde dom sig till slut för ett paketerbjudande på två Hildingsängar & en stooor bäddmadrass så att jag kan ligga mellan mamma & pappa!!! Det va ju egentlgien på tiden att dom köpte nya sängar...sängarna dom sover i nu är 30-50 år gamla....så om 2 veckor kommer dom nya!!!

På kvällen åkte vi till farmor & farfar för faster Helen & Mange skulle komma & hälsa på över helgen! Det slutade inte helt oväntat med att jag & Gizmo sov över där, så mamma & pappa fick en mysig fredag kväll alldeles för sig själva!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback