Då va man ensam med mamma igen då...

I morse åkte pappa till Danmark igen....snyft & han ska vara borta enda till påsk, det e 2 veckor, dubbelsnyft!!!!

Men igår fick jag i alla fall äta pannkakor, mmmmm ni anar inte hur gott det va!!!! Jag drog ut på det ordentligt & satt nog nästan i 45 minuter med min lilla pankaka!!



Sen lekte vi lite tittut oxå....



Men det tröttnade jag snabbt på så jag kröp ut i hallen & röjde runt lite med mammas & pappas skor!!



& sen tröttnade jag på det oxå.... & somnade tiidigt, redan 18.30....
Mamma trodde ju förstås att det skulle gå ut h-vete men jag vaknade inte förän kl 6 idag!!! Visst har jag blivit en duktig pojke?!

Idag ska vi träffa mammas kompis Linda, om hon inte ska jobba förstås....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, fattade inte förns nu att det var du som skrev kommentaren. Haha. Såklart du är bjuden. Du och din karl är medräknade i de 13 :) Har ju inte ditt nummer och så men Emma sa att hon pratat med dig :) Hade ni de trevligt utomlands? :)

2009-03-26 @ 19:12:08
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback