Vilket väder....

I förmiddags somnade jag, mamma & Gizmo om igen vid 8.30 & sov ända till 12... mamma vaknade visserligen vid 11 men orkade inte ta sig upp ur sängen, åååh så underbart det va att få sova läääänge!!
Vädret har ju varit total katastrof hela dagen men vi åkte i alla fall till Linda & jag jagade mest hennes katter... & rev halva hennes lägenhet förstås!!! Gizmo va som vanligt livrädd för katterna....
Mitt i ösregnet bestämde mamma & Linda att vi skulle gå till Fidos & köpa mera fiskar till Lindas akvarium eftersom 2 av dom hon fick av oss har dött. Fy sjuttan va det regnade, men som tur va satt jag i mitt lilla " tält" i vagnen & myste medans dom andra blev dränkta!! Linda köpte massa nya guppisar & mamma köpte godis till Gizmo &  en stege & en gunga till Torleif (pappas fågel för er som inte vet vem Torleif är)
Efter promenaden i ösregnet blev det lite mer jage med katterna innan jag blev supergrinig & trött... då åkte vi hem & så fort jag kom in i mitt rum blev jag hur pigg & glad som hellst igen! Jag är sååå hemmakär!!

Det blev ett härligt bad & en ordentlig klippning innan jag fick välling & nu ligger jag & småpratar i sängen.


Nyklippt & nybadad!!!


Imorn kväll kommer världens bästa pappa hem, Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så söt han är :D

2009-06-10 @ 19:12:44
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Marie

Snygging!! =)

2009-06-10 @ 20:16:57
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åååh... sötis! Vill kramas mera!! =) Kajsa jag litar på att du ser till att både du och Harry har några kramar över till mig för nästa gång jag kommer hem ;)

2009-06-10 @ 22:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback