Spikön är kanon!!

Dagen började lite trögt men vid lunch kom mormor & hälsade på en snabbis & tog med sig Gizmo till Ua... & sen var det igång!!! Vi åkte till Spikön med mammas kompis Susanne & hade picknick på en filt  på gräset!! Det blev faktiskt en nyttig picknick dessutom med jordgubbar & melon, mumsigt!
Sen tröttnade jag på att sitta still i gräset så nära en lekplats, så då va det bara för mamma & Suss att hänga med!!!
Jag träffade en jättesöt tjej där oxå som va där med sin pappa & lekte!! Lexie hette hon ( vet inte hur hon stavar det) & hon tyckte väääldigt mycket om min keps, jag fick inte ha den ifred alls... haha! Vi va oskiljaktiga, när hon gungade skulle jag gunga & när hon sprang runt så sprang jag runt osv.!!!

Men som sagt det roliga tar alltid slut & hon skulle gå hem med sin pappa & jag, mamma & Suss skulle gå vidare in till stan för att dom va kaffesugna. Jag tyckte att det va fruktansvärt tråkigt att sitta still medan dom drack kaffe & jag hade dessutom sand precis överallt, så det blev en ganska kort fika. Jag fick en ny blöja utan sand i & sen åkte jag & mamma till Maxi & handlade lite på vägen hem!!
Egentligen skulle jag behövt ett rejält bad när jag kom hem men jag va sååå trött så det får vänta till imorn!
Det blev välling & i säng direkt för min del....
Tack Suss för en kanonrolig eftermiddag!!

Massa bilder från eftermiddagen på Spikön:

Titta jag kan köra vagnen själv!


Hmm... innehåller den här tillräkligt med vitaminer tro?!


Jag & Suss på filten!


Så här kan man oxå göra med en barnvagn...


Undra vem som har roligast, jag eller mamma?!


Det finns massa roliga fåglar på Spikön oxå!


Spring spring spring ifrån mamma.....

Imorn ska mamma på massage så jag & Gizmo ska vara hos farmor & farfar några timmar på kvällen!! Mamma kommer njuta allt hon kan av denna stunden... det förtjänar hon!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

åååh.. massage! vilken lyx.. har du lust/tid att ses på torsdag eller fredag?

2009-06-22 @ 22:27:22
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback