Mysig dag med Flisan!

Tess: Bollhavet är köpt på BR!!!

Vädret såg så himla bra ut innan jag somnade på min förmiddgaslur, men när jag vaknade igen & det va dags att åka & hämta Lisa så va det jättemolnigt.... men men vi tog en sväng till Skeppsviekn i alla fall & lekte i sanden!! Jag & mamma hade jage ner till vattenkanten oxå & när mamma trodde att jag skulle stanna& vända mig om efter henne så satte jag ännu högre fart rätt ut i havet!!!!! Jag hann ju tyvärr inte så långt för då va mamma väldigt snabb med att fånga mig, men men roligt va det & jag vann!!!
Det blev glassfika på Starndcafét innan mamma & Lisa bestämde att det va för kallt för att stanna där så vi åkte till Torp. Det blev inte mycket köpt där för våran del, bara tråkig mjölk, bröd & fil....

När vi kom hem igen så va mamma så rastlös s¨hon försökte ringa Linda & bjuda in oss på kvällsfika hos dom, men det va ingen hemma så det sket sig!
Imorn ska vi däremot till Linda när jag har sussat färdigt... dessutom så ska vi till Jessica på mamma-barnfika & till Emmaus med Rasmus & Madde.... men det blir nog helt enkelt så att vi stannar hos Linda för det va henne vi bestämde med först & det va väldigt länge sen vi va hemma hos henne!!!

Mammas älskade lilla busfrö:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback